مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 07:152021-09-02ورزشي

مبارزه کاراته کاهای 50 کشور روی تاتامی قاهره


مرحله سوم رقابتهای کاراته وان در سال 2021 از فردا به میزبانی مصر در شهر قاهره آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، این دوره از مسابقات با حضور 247 کاراته کا از 50 کشور جهان به مدت سه روز برگزار خواهد شد.

سایت رسمی فدراسیون جهانی با انتشار این خبر نوشت که برخی از قهرمانان کاراته دنیا بعد از درخشش در بازی های المپیک به قاهره سفر می کنند.

در این گزارش آمده که به دنبال موفقیت فوق العاده کاراته در بازی های المپیک توکیو 2020، طرفداران این ورزش فرصتی دیگر برای تماشای جمعی از بهترین کاراته کاها در این رقابتها دارد.

فریال عبدالعزیز مصری و دارنده نشان طلای المپیک در وزن 61+ کیلوگرم که در همین مسابقات هم به حمیده عباسعلی باخت، حالا این فرصت را دارد که در خانه برای کسب مدال طلا مبارزه کند.

طارق حمدی دارنده مدال نقره بازی های المپیک در وزن 75+ کیلوگرم که پایین تر از سجاد گنج زاده روی سکوی قهرمانی ایستاد، بنیتا پلانک از اتریش و آریل تورس از آمریکا که در توکیو موفق به کسب مدال برنز شدند از دیگر عنوان دارن المپیکی حاضر در توکیو هستند.

ساکورا کوکوما از آمریکا، آنیتا سروگینا از اکراین، النا کویریچی از سوییس و گوگیتا آرکانیا از گرجستان نیز بعد از شکست تلخ در توکیو راهی مصر خواهند شد تا در این رقابتها به میدان بروند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه کاراته کاهای 50 کشور روی تاتامی قاهره

مبارزه کاراته کاهای 50 کشور روی تاتامی قاهره