مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 07:152021-09-02سياسي

کمیته امداد جعفرآباد حق مسلّم نیازمندان این شهرستان است


مدیرکل کمیته امداد استان قم راه اندازی کمیته امداد شهرستان جعفرآباد قم را حق فوری و مسلّم نیازمندان این شهر و بخش جعفریه دانست و گفت: به محض تأمین مکان مناسب، - ایسنا/قم مدیرکل کمیته امداد استان قم راه اندازی کمیته امداد شهرستان جعفرآباد قم را حق فوری و مسلّم نیازمندان این شهر و بخش جعفریه دانست و گفت: به محض تأمین مکان مناسب، این اداره راه اندازی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکبر میرشکار، مدیرکل کمیته امداد استان قم در این دیدارها با اشاره به اینکه برنامه ریزی های لازم برای خدمت رسانی مضاعف به ایتام و محرومان شهرستان جعفرآباد صورت گرفته است گفت: به محض تأمین مکان مناسب، کمیته امداد شهرستان جعفرآباد، به صورت رسمی افتتاح و راه اندازی خواهد شد تا خدمات این نهاد بیش از گذشته در دسترس نیازمندان این منطقه قرار گیرد.

وی بابیان اینکه بیشترین زکات استان در بخش جعفرآباد جمع آوری می شود افزود: این زکات جمع آوری شده مانند گذشته، صرف افراد نیازمند همین شهرستان و بخش جعفریه خواهد شد.

میرشکار ادامه داد: کمیته امداد استان قم آمادگی دارد به نیازمندان و افراد جویای کار واجد شرایط این منطقهٔ قم تسهیلات اشتغال مناسب پرداخت کند.

ذبیح الله عبداللهی فرماندار شهرستان جعفرآباد نیز در این دیدارها ضمن استقبال از.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته امداد جعفرآباد حق مسلّم نیازمندان این شهرستان است

کمیته امداد جعفرآباد حق مسلّم نیازمندان این شهرستان است