مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 08:252021-09-02سياسي

رسانه ها دغدغه های مردم را به شورای شهر انعکاس دهند


رییس شورای شهر اردستان با بیان اینکه شفافیت باید در دستور کار همه مسئولان باشد، گفت: رسانه ها نیز باید دغدغه های مردم و مشکلات شهر به خوبی انعکاس دهند.

- ، محسن قاسمی پیش از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت : شفافیت در برنامه ها و عملکردهای شورای شهر اردستان نمود خواهد داشت و بسیار به این موضوع معتقد هستیم.

وی با بیان اینکه خبرنگاران باید بازوی شورای شهر باشند، افزود: با کمک و همیاری اصحاب رسانه می توانیم نگاه مردم را نسبت به شورا و شهرداری تغییر دهیم.

قاسمی با اشاره به راه اندازی سامانه جدید 137 توسط شورا در اردستان، تصریح کرد: مردم از این طریق می توانند مشکلات خود را به راحتی با مسئولان شهرداری و شورا در میان بگذرانند تا رفع شود.

در ادامه، سخنگوی شورای شهر اردستان درباره انتخاب شهردار گفت: شورای شهر در انتخاب شهردار مسائل سیاسی را مدنظر قرار نمی دهد و فرایند انتخاب شهر در قالب یک فراخوان عمومی اطلاع رسانی می شود، سپس شرایط افراد مطابق قانون بررسی می شوند و در نهایت شهردار انتخاب می شود.

معین مهدانیان با بیان اینکه از مسئولان و افراد شاخص شهر برای انتخاب شهردار مشورت می گیریم، تاکید کرد: فرایند انتخاب شهردار در فضایی کاملاً شفاف و علنی صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها دغدغه های مردم را به شورای شهر انعکاس دهند

رسانه ها دغدغه های مردم را به شورای شهر انعکاس دهند