مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 08:352021-09-02سياسي

صنعت به نیروی متخصص نیاز دارد/ دانشجویان از کار عملی فراری هستند


استاد دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه باید بپذیریم رغبت از سوی دانشگاه برای حل مسائل وجود ندارد تاکید کرد: باید بررسی شود که چرا دانشجویان از کار عملی فراری هستند؟ صنعت کشور نیازمند نگارش و تدوین مقاله نیست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی انجمن بهره وری ایران، در ششمین نشست انجمن بهره وری ایران که با حضور مسئولان آموزش عالی و اساتید دانشگاه در کلاب هاوس برگزار شد، قاسم انصاری رنانی، عضو هیات علمی دانشگاه و رییس اسبق سازمان بهره وری با اشاره به عنوان اصلی و پرسش این نشست که آیا آموزش عالی ما واقعا اثربخش است؟ تصریح کرد: ساده ترین و عملیاتی ترین تعریف بهره وری جمع کارایی و اثربخشی است.

به گفته وی، برای هر سیستم تولیدی مثل دانشگاه ورودی هایی همانند وزارت علوم وجود دارد و فرایندهایی صورت می گیرد تا برون دادهایی داشته باشد.

برون داد اولیه و هرآنچه که محصول این تلاش است با عنوان کارایی تعریف می شود.

به این معنا که به آنچه که مقرر بود تولید کنیم رسیدیم یا نه؟ اما اثربخشی به معنای رسیدن به اهداف عالی محصول تولیدی خود که همان علم و دانش در این وزارتخانه بوده، است که در باید بررسی شود آیا به آن رسیده ایم یا خیر؟ آیا مصرف کننده نهایی از این تولیدات رضایت دارد؟ و تمامی این پرسش ها در قالب این پرسش که آیا آموزش عالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت به نیروی متخصص نیاز دارد/ دانشجویان از کار عملی فراری هستند

صنعت به نیروی متخصص نیاز دارد/ دانشجویان از کار عملی فراری هستند