مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 08:352021-09-02بين الملل

تشدید محدودیت ها علیه ساکنان بیت المقدس و تداوم بازداشت ها در کرانه باختری


همزمان با ورود غیرقانونی شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی، نظامیان صهیونیست علاوه بر تشدید محدودیت ها علیه ساکنان قدس، شمار دیگری از جوانان فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، صبح امروز (پنج شنبه، 2 سپتامبر)، شماری از شهرک نشینان صهیونیست با حمایت نظامیان اشغالگر ، صبح امروز،  شماری از شهرک نشینان با حمایت نظامیان صهیونیست و به سرکردگی حاخام یهودا غلیک عضو سابق کنست وارد مسجد الاقصی شدند و در بخشهای مختلف آن به انجام برخی آیین های تلمودی پرداختند.

تشدید محدودیت ها علیه ساکنان بیت المقدس از سوی دیگر، اشغالگران صهیونیست، محدودیت ها علیه ساکنان بیت المقدس را تشدید کردند.

به عنوان مثال، خالد زبرکا وکیل مدافع فلسطینی می گوید که دستگاه اطلاعات اسراییل به شیخ عکرمه صبری   خطیب مسجدالاقصی در قدس اشغالی اطلاع داده که حق دیدار و گفت وگو با شیخ رائد صلاح ، شیخ کمال خطیب ، دکتر سلیمان احمد ، شیخ فواز اقباریا و شیخ محمد عماره را ندارد.

اشغالگران همچنین به آزاده فلسطینی جمیل العباسی ابلاغ کردند که در حق او حکمی مبنی بر دور ماندن از مسجدالاقصی به مدت شش ماه را صادر کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید محدودیت ها علیه ساکنان بیت المقدس و تداوم بازداشت ها در کرانه باختری

تشدید محدودیت ها علیه ساکنان بیت المقدس و تداوم بازداشت ها در کرانه باختری