مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 08:552021-09-02اقتصادي

لزوم طراحی مناسب دستگاه آب شیرین کن


با توجه به در دسترس نبودن آب سالم و بهداشتی در برخی از مواقع، دستگاه های تصفیه آب اهمیت ویژه ای در مصارف مختلف صنعتی و بهداشتی پیدا کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام بهتا، در میان روش های مختلف به روش اسمزمعکوس در تامین آب مورد نیاز بسیاری از مصارف شرب، کشاورزی و صنعتی اثبات شده است.

در صورت طراحی صحیح، به کارگیری مراحل مناسب پیش تصفیه و مراقبت کافی، سیستم اسمزمعکوس می تواند تا سال ها با هزینه نگهداری کم، آب تصفیه شده با کیفیت بالا را ارائه نماید.

در ادامه برخی از موارد مهم که در طراحی اصولی سیستم آب شیرین کن اسمزمعکوس بایستی در نظر گرفته شود ذکر شده است.

آنالیز آب ورودی اگاهی از پارامترهای آب ورودی و ترکیب یون ها و سایر عناصر آب در طراحی سیستم اسمزمعکوس نقشی اساسی ایفا می کند.

با توجه به نتایج آنالیز آب می توان از مشکلات احتمالی که ممکن است در آینده به واسطه وجود برخی پارامترهای نامطلوب در دستگاه آب شیرین کن ایجاد شود، جلوگیری نمود.

عدم وجود آنالیز آب و یا ناقص بودن اطلاعات آن ممکن است منجر به صدمه دیدن بخشی از قسمت های دستگاه تصفیه آب شده و یا آن را بلا استفاده کند.

پیش تصفیه دستگاه آب شیرین کن استفاده از مراحل مناسب پیش تصفیه به شکل حذف فیزیکی و یا اصلاح شیمیایی پارامترهای آب نقشی کلیدی در جلوگیری از مشکلات آتی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم طراحی مناسب دستگاه آب شیرین کن

لزوم طراحی مناسب دستگاه آب شیرین کن