مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 09:352021-09-02بين الملل

تحویل استوارنامه نماینده قطر در اتحادیه عرب به «احمد ابوالغیط»


دبیرکل اتحادیه عرب، استوارنامه سفیر قطر را به عنوان نماینده دائم این کشور در این اتحادیه تحویل گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سالم بن مبارک آل شافی ، سفیر قطر در مصر، چهارشنبه (دیروز، 1 سپتامبر)، استوارنامه خود را به عنوان نماینده دائم دوحه در اتحادیه عرب به احمد ابوالغیط دبیرکل این نهاد تحویل داد.

سالم بن مبارک آل شافی چند روز پیش، استوارنامه خود را به عنوان سفیر قطر در قاهره به سامح شکری ، وزیر امور خارجه مصر، تحویل داده بود.

روزنامه قطری الوطن ، از تحویل استوارنامه سالم بن مبارک آل شافی به عنوان نماینده دائم دوحه در اتحادیه عرب به ابوالغیط خبر داد و نوشت که دبیرکل اتحادیه عرب برای آل شافی، آرزوی توفیق و موفقیت کرده است.

چند روز پیش، وی به عنوان نخستین سفیر قطر در مصر پس از چهار سال قطعی روابط میان دوحه و قاهره، استوارنامه خود را به سامح شکری وزیر خارجه مصر تحویل داد.

سالم بن مبارک آل شافی پیش از این سفیر کشورش در آنکارا بود که از 18 آگوست گذشته وارد قاهره شده است تا مقدمات لازم، برای تصدی پست جدیدش صورت گیرد.

چهار کشور عربی، عربستان سعودی، مصر، بحرین و امارات، در سال 2017 روابط دیپلماتیک خود با قطر را به بهانه حمایت این کشور از تروریسم قطع کردند و تمامی گذرگاه های زمینی، هوایی و دریایی را به روی این کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل استوارنامه نماینده قطر در اتحادیه عرب به «احمد ابوالغیط»

تحویل استوارنامه نماینده قطر در اتحادیه عرب به «احمد ابوالغیط»