مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 09:402021-09-02اقتصادي

راه اندازی یک واحد جدید تولید کپسول اکسیژن در خراسان رضوی


سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از راه اندازی واحد جدید تولیدی کپسول اکسیژن در شهرک صنعتی ماشین سازی و فناوری های برتر و افزایش 25 درصدی ظرفیت تولید کپسول اکسیژن در مشهد خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از راه اندازی واحد جدید تولیدی کپسول اکسیژن در شهرک صنعتی ماشین سازی و فناوری های برتر و افزایش 25 درصدی ظرفیت تولید کپسول اکسیژن در مشهد خبر داد.

جواد خزاعی در این خصوص اظهار کرد: این واحد جدید تولیدی که با سرمایه گذاری بخش خصوصی راه اندازی شده است، روزانه بین 450 تا 500 عدد کپسول اکسیژن 50 لیتری تولید خواهد نمود.

افزایش 25 درصدی ظرفیت تولید اکسیژن در مشهد وی با بیان اینکه تا کنون، چهار واحد تولیدی کپسول اکسیژن در مشهد با ظرفیت تولید 56 هزار لیتر اکسیژن طبی فعالیت می کردند، افزود: با راه اندازی این واحد جدید، 25 درصد به ظرفیت تولید اکسیژن در مشهد افزوده شده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی تصریح کرد: واحد مذکور که در کمتر از 2 هفته مجوزهای مربوط به استاندارد و پروانه بهره برداری را دریافت نموده است به زودی با یکی از بیمارستان های مشهد قرارداد منعقد کرده و تامین کننده نیاز آن بیمارستان خواهد شد و با تحقق این مهم سایر واحدهای تولیدی کپسول اکسیژن مشهد نیازهای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی یک واحد جدید تولید کپسول اکسیژن در خراسان رضوی

راه اندازی یک واحد جدید تولید کپسول اکسیژن در خراسان رضوی