مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 09:452021-09-02حوادث

شناسایی باند سارقان منزل و کشف 12 فقره سرقت در همدان


رییس پلیس آگاهی استان همدان از شناسایی باند سارقان حرفه ای و غیر بومی و کشف 12 فقره سرقت منزل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی اسدبیگی، در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در تیرماه سالجاری در سطح شهر همدان با این شیوه و شگرد که سارقان با تشکیل باندی با تخریب درب ورودی به وسیله دیلم و تالیور مرتکب سرقت می شدند، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با شناسایی شیوه و شگردهای سارقان مشخص شد، آنها در گروه سه تا چهار نفره و با فاصله زمانی دو یا سه روزه و در ایام هفته با خودروهای سواری شخصی مختلف به محل های سرقت رفته و تقریبا در تمامی سرقت ها ماسک و کلاه مشابهی استفاده می کردند که با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی، متهمان شناسایی شدند.

این مقام انتظامی افزود: در اقدامی غافلگیرانه خودرو متهمان در خارج از شهر توقیف و راننده که دارای سوابق کیفری و اهل و ساکن یکی از استان های همجوار بود دستگیر و در بازرسی از این وسیله نقلیه، آلات و ادوات سرقت از جمله تالیور، قلم، کلاه ، دستکش و غیره کشف شد.

اسدبیگی تصریح کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی و در مواجهه با دلایل و مدارک، تاکنون به 12 فقره سرقت منزل اعتراف کرد و گفته با 2 دستگاه خودرو به شهر همدان آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی باند سارقان منزل و کشف 12 فقره سرقت در همدان

شناسایی باند سارقان منزل و کشف 12 فقره سرقت در همدان