مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 10:052021-09-02اقتصادي

آخرین وضعیت اجرای خط آهن شهرکرد/ اتصال بام ایران به شبکه ریلی به کجا رسید؟


سفیددشت - شهرکرد در حالی 10 ساله شده است که مسئولان در جدیدترین وعده از اتصال بام ایران به شبکه ریلی طی سال آینده خبر می دهند.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: کلنگ آغاز عملیات اجرایی راه آهن مبارکه- سفیددشت- شهرکرد به عنوان بخشی از قطعه سوم پروژه راه آهن اصفهان- چهارمحال بختیاری- خوزستان در تاریخ 28 تیرماه سال 90 با حضور علی نیکزاد وزیر مسکن و شهرسازی وقت به زمین زده شد.

علی نیکزاد در مراسم کلنگ زنی طرح پروژه راه چهارمحال و بختیاری در منطقه سفیددشت احداث پروژه راه آهن اصفهان- چهارمحال و بختیاری- خوزستان را ازجمله طرح های بزرگ کشور در راستای اتصال مرکز این استان به شبکه ریلی اعلام کرد.

این پروژه در حالی توسط وزیر مسکن و شهرسازی وقت جزو پروژه های مهم دولت عنوان و اعلام شد که تا پایان سال 91 به بهره برداری برسد که هنوز این پروژه نیمه تمام است و در آستانه رسیدن به سن ده سالگی قرار دارد.

پروژه راه آهن مبارکه - شهرکرد 57 درصد پیشرفت دارد حسینعلی مقصودی امروز پنج شنبه در جریان بازدید خبرنگاران و نمایندگان خبرگزاری های این استان از پروژه راه آهن مبارکه - سفیددشت - شهرکرد پیشرفت کلی پروژه راه آهن را 57 درصد اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت اجرای خط آهن شهرکرد/ اتصال بام ایران به شبکه ریلی به کجا رسید؟

آخرین وضعیت اجرای خط آهن شهرکرد/ اتصال بام ایران به شبکه ریلی به کجا رسید؟