مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 11:152021-09-02اقتصادي

رینوتکس 2021 آبان امسال برگزار می شود


استاندار آذربایجان شرقی از برگزاری نهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی رینوتکس 2021 از 17 تا 21 آبان امسال در تبریز خبر داد.

- ، محمدرضا پورمحمدی در جلسه هیأت اجرایی منطقه ویژه علم و فناوری آذربایجان شرقی، اظهار داشت: خوشبختانه نمایشگاه ربع رشیدی در دوره های اخیر از حالت صرف نمایشگاهی خارج شده و به بستری برای تجاری سازی فناوری و فروش محصولات دانش بنیان تبدیل شده است.

وی با اشاره به اقداماتی نظیر ایجاد فن بازار و کلینیک صنعت که از دستاوردهای نمایشگاه ربع رشیدی است، گفت: این نمایشگاه به شناسنامه علمی استان تبدیل شده و همه دستگاه ها باید برای تداوم و تقویت آن کمک کنند.

استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تبدیل دانش به فناوری یکی از بزرگترین مشکلات جامعه است، افزود: راهبردهای ما در حوزه های علم و فناوری باید به سمت نیازهای جامعه برود و هر هزینه ای در این زمینه به منزله سرمایه گذاری برای آینده است.

وی با تأکید بر اینکه نباید به دنبال سود زودهنگام در این حوزه باشیم، یادآور شد: امروز چرخ اقتصاد کشور به برکت فناوری می چرخد و اگر توسعه اقتصاد دانش بنیان و فناوری محور جزو اولویت های کشور نبود مشکلات زیادی در عرصه اقتصادی به وجود می آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رینوتکس 2021 آبان امسال برگزار می شود

رینوتکس 2021 آبان امسال برگزار می شود