مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 11:402021-09-02حوادث

خطر بیخ گوش اهالی محله شهران


اهالی محله شهران در غرب تهران در مسیر حرکت خودروهای حمل بنزین زندگی می کنند.

خطر انفجار و آتش سوزی زیاد است چون کامیون های بزرگ نفتکش، پشت سر هم از شیب خیابان های باریک و شلوغ و پیچ در پیچ پایین می آیند تا بار بنزین خود را به پمپ بنزین های غرب تهران برسانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه همشهری در ادامه نوشت: بارها اتفاق افتاده که کامیون نفتکش واژگون شده و سوخت روی آسفالت و درون جوی آب جاری شده است.

هر بار یک ته سیگار یا یک جرقه، می تواند محله را به آتش بکشد.

خردادماه سال95 هم که آتش سوزی و انفجار لوله گاز در این محدوده حسابی همه را شوکه کرد؛ انفجاری که با اختلال شبکه تلفن همراه در غرب تهران همراه شد و زنگ خطر دیگری بود برای کل تهران که اگر حادثه مهیبی رخ دهد، بحران های غیرمنتظره ای به وقوع می پیوندد.

البته برخی وجود انبار نفت و مخازن سوخت در این نقطه شهر را حیاتی می دانند و معتقدند که نقش اساسی آن در مواقع بحرانی مثل زلزله نمایان می شود.

با این حال، بارها نسبت به خطرات این انبار هشدار داده شده و برخی احتمال رخداد حادثه ای مشابه انفجار انبار مواد شیمیایی سال گذشته در بندر بیروت لبنان را برای آن متصور هستند.

سکونت روی مسیر انتقال بنزین اهالی شهران شمالی به دیدن تانکرهای نفتکش عادت کرده اند اما هراس از حادثه احتمالی، همیشه در ذهن آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر بیخ گوش اهالی محله شهران

خطر بیخ گوش اهالی محله شهران