مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 11:402021-09-02بين الملل

ادعای ترامپ: هیچ یک از تجهیزاتی که آمریکا به طالبان داد، غیرفعال نیست


ظاهراً او به بیانیه روز دوشنبه ژنرال کنت اف مک کنزی ، فرمانده فرماندهی مرکزی ایالات متحده اشاره کرده است که می گوید نیروهای آمریکایی خودروهای زرهی ، - ظاهراً او به بیانیه روز دوشنبه ژنرال کنت اف مک کنزی ، فرمانده فرماندهی مرکزی ایالات متحده اشاره کرده است که می گوید نیروهای آمریکایی خودروهای زرهی ، هواپیماها و سیستم های تسلیحاتی را که قبل از سوار شدن بقیه سربازان آمریکایی در فرودگاه کابل رها کرده بودند ، از کار انداخته اند.

دونالد ترامپ ، رییس جمهور پیشین آمریکا ، ویدئویی از برگزاری رژه نظامی طالبان در شهر قندهار در جنوب افغانستان به مناسبت پایان خروج نیروهای آمریکایی از این کشور به اشتراک گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اسپوتنیک،این کلیپ کوتاه ، که روز پنجشنبه در صفحه تلگرام ترامپ منتشر شد ، نشان می دهد که خودروهای زرهی ساخت آمریکا ، بخشی از سخت افزارهای نظامی آمریکایی است که توسط طالبان پس از تصرف افغانستان در 15 اوت تصرف شد.

رییس جمهور سابق آمریکا در پست پنجشنبه خود نوشت: هیچ یک از تجهیزاتی که ایالات متحده به طالبان داد ، غیرفعال نیست.

دروغ است! ظاهراً او به بیانیه روز دوشنبه ژنرال کنت اف مک کنزی ، فرمانده فرماندهی مرکزی ایالات متحده اشاره کرده است که می گوید نیروهای آمریکایی خودروهای زرهی ، هواپیماها و سیستم ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای ترامپ: هیچ یک از تجهیزاتی که آمریکا به طالبان داد، غیرفعال نیست

ادعای ترامپ: هیچ یک از تجهیزاتی که آمریکا به طالبان داد، غیرفعال نیست