مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 11:452021-09-02سياسي

مخابرات منطقه کردستان شرکتی سودآور برای کشور است


رییس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران گفت: اجرای برنامه های کارشناسی شده در تمام حوزه های مخابراتی در منطقه کردستان ، همسو با پیشبرد اهداف کلان شرکت مخابرات ایران است.

- به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان در جلسه هم اندیشی که با حضور رییس مرکز بازرسی و نظارت و اکیپ ارزیابی اداره بازرسی شرکت مخابرات ایران، مدیریت و مدیران ستادی منطقه کردستان برگزار شد، مهندس پیمان فیضی با اشاره به عملکرد قابل قبول مجموعه مخابرات کردستان اظهار کرد: طبق ارزیابی کارشناسان و ارائه مستندات و بیلان کاری، این منطقه در راستای تحقق استراتژی های شرکت مخابرات ایران گام برداشته است.

وی با اشاره به اینکه همکاری و تعامل تک تک پرسنل این مجموعه برای اجرای دقیق دستورالعمل های شرکت مخابرات ایران، در سودآوری و جذب سرمایه نقش بسزایی دارد اظهارداشت: امیدوارم این همراهی و همدلی همچون گذشته تداوم داشته باشد و در قالب یک تیم و گروه منجسم یاری رسان همدیگر در انجام وظایف محوله باشیم.

وی با اعلام اینکه اکیپ اعزام شده از سوی اداره بازرسی شرکت مخابرات ایران، فعالیت ها و برنامه های اجرا شده در استان را طی چند روز گذشته با سرکشی از واحدهای مختلف و ادارات مخابراتی در شهرستان های تابعه مورد ارزیابی قرار داده اند بیان داشت: رضایتمندی اکیپ ارزیابی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخابرات منطقه کردستان شرکتی سودآور برای کشور است

مخابرات منطقه کردستان شرکتی سودآور برای کشور است