مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 13:052021-09-02سياسي

آغاز اجرای طرح تفصیلی جدید جنوب غرب در شهرداری های مناطق 9 و 11


سرپرست شهرداری مشهد با اشاره به ابلاغ طرح تفصیلی جدید جنوب غرب از سوی استاندار، گفت: براین اساس از امروز پنج شنبه 11 شهریورماه پاسخگویی به شهروندان در مناطق 9 و11 بر اساس طرح تفصیلی جدید انجام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، رضا خواجه نایینی گفت: مدیریت شهری طی دو سال گذشته با تاکید بر تسریع در تایید و تصویب طرح های تفصیلی این طرح ها را به شورای شهر فرستاد و پس از تایید 6 طرح تفصیلی از سوی شورای شهر این طرح ها برای تصویب نهایی به کمیسیون ماده پنج ارسال شد.

سرپرست شهرداری مشهد افزود: خوشبختانه اولین طرح تفصیلی جدید که مربوط به جنوب غرب مشهد است، روز گذشته 10 شهریورماه از سوی استاندار به شهرداری و بلافاصله برای اجرا به مناطق 9 و 11 که مشمول این طرح هستند، ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه براین اساس از امروز( پنج شنبه )طرح تفصیلی جدید جنوب غرب در مناطق 9 و 11 ملاک عمل خواهد بود، اظهار کرد: از صبح امروز شیوه نامه گذشته در این مناطق، دیگر ملاک عمل نبوده و با طرح تفصیلی جدید به شهروندان پاسخگویی خواهد شد.

خواجه نایینی اذعان کرد: پیاده سازی و نشستن طرح تفصیلی جدید روی سامانه های شهرسازی چند هفته زمان خواهد برد و این امر باعث کمی تاخیر در پاسخگویی می شود که از این بابت از شهروندان عذرخواهی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای طرح تفصیلی جدید جنوب غرب در شهرداری های مناطق 9 و 11

آغاز اجرای طرح تفصیلی جدید جنوب غرب در شهرداری های مناطق 9 و 11