مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 14:052021-09-02سياسي

تخصیص 530 میلیارد تومان اعتبار به راه و آب روستایی گیلان


استاندار گیلان با اشاره به تخصیص اعتبارات بخش آب و راه روستایی، گفت: در مجموع به این دو بخش در استان گیلان 530 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

- ، ارسلان زارع امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه گیلان اظهار کرد: حفظ وحدت و انسجام و بهره گیری از مشارکت شایسته مردم از مهمترین نکات است که رهبر معظم انقلاب در روز تنفیذ رییس جمهوری و دیدار هیأت دولت تاکید کردند، اگرچه این موضوع همیشه مورد توجه همه ارکان نظام بوده است.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه برای توزیع عادلانه اعتبارات ابلاغی در حوزه راه روستایی و آب روستایی تلاش شده در توزیع اعتبارات در همه ردیف ها، انصاف رعایت شود، افزود: تخصیص 203 میلیارد تومان اعتبار به بخش راه روستایی قابل توجه است.

زارع با اشاره به اینکه امسال اعتبارات زودتر به استان ها ابلاغ شده است، گفت: با توجه به این شرایط در مبادله موافقت نامه ها نیز تسریع شود و اگر دستگاهی در امورات مربوط به مبادله موافقت نامه ها کاهلی کند، ناگزیر به جابجایی اعتبار در همان فصل در دستگاه مشابه خواهیم شد.

استاندار گیلان به نگاه رهبر معظم انقلاب به ایجاد زیر ساخت های توسعه در سطح روستا، اضافه کرد: دولت و مجلس نیز در قانون بودجه 1400 برای آبادانی روستاها، راه ها و زیرساخت ها از صندوق توسعه ملی اعتباراتی اختصاص داده ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 530 میلیارد تومان اعتبار به راه و آب روستایی گیلان

تخصیص 530 میلیارد تومان اعتبار به راه و آب روستایی گیلان