مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 14:252021-09-02بين الملل

آمادگی اتریش برای اهدای یک میلیون دوز واکسن طی دو هفته آتی به ایران


جمهوری اسلامی ایران سهم اساسی خود را برای حفظ برجام با صبر راهبردی در مقابل خروج آمریکا و بی عملی طرف اروپایی نشان داده و اکنون وقت طرف های دیگر برجامی است که همراهی لازم را کرده و به صورت واقعی و عملی تعهدات خودشان را اجرا کنند.

- امیرعبداللهیان: جمهوری اسلامی ایران سهم اساسی خود را برای حفظ برجام با صبر راهبردی در مقابل خروج آمریکا و بی عملی طرف اروپایی نشان داده و اکنون وقت طرف های دیگر برجامی است که همراهی لازم را کرده و به صورت واقعی و عملی تعهدات خودشان را اجرا کنند.

وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و اتریش به صورت تلفنی با یکدیگر گفت وگو ورایزنی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در تماس تلفنی امروز شالنبرگ وزیر امور خارجه اتریش با حسین امیرعبداللهیان، طرف اتریشی با تبریک آغاز به کار وزیر امور خارجه کشورمان، آمادگی اتریش برای ارتقاء همکاری ها و همچنین اهدای یک میلیون دوز واکسن طی دو هفته آتی را اعلام و از کمک جمهوری اسلامی ایران در زمینه انتقال اتباع اتریشی از افغانستان تشکر و قدردانی کرد و بر ضرورت تبادل نظر در مورد برجام و ازسرگیری گفت وگوهای وین تاکید کرد.

امیرعبداللهیان نیز در این گفت وگوی تلفنی بر همکاریهای اقتصادی و تجاری بویژه در حوزه های صنعت، کشاورزی، علم و فن آوری و همچنین اعلام امادگی بر همکاری بیشتر در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی اتریش برای اهدای یک میلیون دوز واکسن طی دو هفته آتی به ایران

آمادگی اتریش برای اهدای یک میلیون دوز واکسن طی دو هفته آتی به ایران