مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 15:452021-09-02سياسي

بازدید دادستان تهران به همراه هیات قضایی 200 نفره از زندان اوین


القاصی مهر صبح امروز به همراه جمعی از مسئولان دادسرا و داستان های استان تهران، از ندامتگاه اوین بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل قضایی زندانیان و مددجویان حاضر در این زندان قرار گرفت.

- ، علی القاصی مهر دادستان عمومی و انقلاب تهران، در ادامه سلسله بازدیدهای خود، پس از بازدید از زندان تهران بزرگ، زندان زنان، زندان قزلحصار و بازداشتگاه آگاهی تهران، صبح امروز مورخ 11 شهریورماه سال 1400، به همراه جمعی از مسئولان دادسرا و داستان های مناطق مختلف استان تهران، از ندامتگاه اوین بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل قضایی زندانیان و مددجویان حاضر در این زندان قرار گرفت.

دادستان تهران در جریان این بازدید، با جمع کثیری از مددجویان زندان اوین، ملاقات کرد و ضمن استماع مسائل قضایی آنها، دستورات مقتضی را برای رسیدگی صادر کرد.

دادستان عمومی و انقلاب تهران در گفتگویی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: در پی تأکیدات مؤکد رییس قوه قضاییه قریب به دو ماه است که سلسله بازدیدها را از کلیه زندان های استان تهران شروع کرده ایم.

شیوه بازدیدهای ما نیز به این شکل است که قضات به شکل دسته جمعی و اغلب در روزهای تعطیل در محیط و محل زندان حضور پیدا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید دادستان تهران به همراه هیات قضایی 200 نفره از زندان اوین

بازدید دادستان تهران به همراه هیات قضایی 200 نفره از زندان اوین