مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 15:502021-09-02سياسي

حضور رییسی در بین زاغه نشینان منطقه مرادآباد چابهار


کپرنشینی به هیچ وجه شکل مطلوبی برای زندگی و وضعیت مطلوبی برای مردم نیست و سامان دادن وضعیت این بخش از هموطنان مان بسیار اقدام پسندیده ای است که برای مجریان و بانیان آن برکات دنیوی و اخروی فراوانی دارد.

- رییس جمهوری در ادامه بازدیدهای میدانی خود در نخستین روز از سفر استانی سیستان و بلوچستان به منطقه محروم مرادآباد چابهار رفت واز طرح ساماندهی مسکن کپرنشینان این منطقه و روند پیشرفت کار پروژه ساخت یک هزار واحد مسکونی برای محرومان بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی دولت، سید ابراهیم رییسی پس از بازدید از پروژه یک هزار واحدی مسکن و گفت و گو با دست اندرکاران آن، با حضور در منطقه کپرنشینی مرادآباد به طور مستقیم با مردم این منطقه محروم به گفت و گو نشست و از نزدیک از مشکلات و نارسایی های این منطقه مطلع شد.

رییس جمهوری ساماندهی وضعیت مسکن ساکنان محله محروم مرادآباد را مورد تاکید قرار داد و گفت: کپرنشینی به هیچ وجه شکل مطلوبی برای زندگی و وضعیت مطلوبی برای مردم نیست و سامان دادن وضعیت این بخش از هموطنان مان بسیار اقدام پسندیده ای است که برای مجریان و بانیان آن برکات دنیوی و اخروی فراوانی دارد.

رییسی با قدردانی از خدمات و اقدام های ارزشمند و خداپسندانه مجموعه بسیج و سپاه در بخش های مختلف از جمله ساخت مسکن برای محرومان جامعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور رییسی در بین زاغه نشینان منطقه مرادآباد چابهار

حضور رییسی در بین زاغه نشینان منطقه مرادآباد چابهار