مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 16:052021-09-02پزشكي

دانشگاه علوم پزشکی مشهد: به شدت با کمبود واکسن مواجه هستیم


مشهد ریسک فاکتورهای شدید در خصوص کرونا را دارد با این حال هیچ زمان خراسان رضوی از 10 استان برتر کشور در خصوص مبارزه با کرونا پایین تر نیامده است.

- مشهد ریسک فاکتورهای شدید در خصوص کرونا را دارد با این حال هیچ زمان خراسان رضوی از 10 استان برتر کشور در خصوص مبارزه با کرونا پایین تر نیامده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه خراسان رضوی پنجمین اوج گیری کرونا را پشت سر گذاشته است، گفت: با سازوکاری علمی سن واکسیناسیون را برای حاشیه شهر مشهد پایین آوردیم، به همین خاطر اکنون به شدت با کمبود واکسن مواجه هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، دکتر سید محمدحسین بحرینی امروز در جلسه ستاد مشترک دانشگاه علوم پزشکی مشهد و سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی در مبارزه با ویروس کرونا با بیان اینکه در حال حاضر مشکل اصلی و شاخص ما در استان کمبود و یا در واقع فقدان واکسن کرونا است، اظهار کرد: زحمات زیادی برای راه اندازی مراکز واکسیناسیون در مشهد کشیده شده اما به دلیل فقدان واکسن برخی مراکز بدون استفاده مانده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با سازوکاری علمی سن واکسیناسیون را برای حاشیه شهر مشهد پایین آوردیم، به همین خاطر اکنون به شدت با کمبود واکسن مواجه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علوم پزشکی مشهد: به شدت با کمبود واکسن مواجه هستیم

دانشگاه علوم پزشکی مشهد: به شدت با کمبود واکسن مواجه هستیم