مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 19:302021-09-02ورزشي

اعزام هندبالیست های قم به مسابقات آسیایی اردن


سه تن از دختران و بانوان هندبالیست استان قم در ترکیب تیم ملی کشورمان با حریفان حاضر در پیکارهای 2021 قهرمانی آسیا به رقابت می پردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در شرایطی که از هفته پایانی شهریور ماه پیکارهای 2021 هندبال قهرمانی زنان قاره کهن به میزبانی کشور اردن برگزار می شود، ششمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی بانوان کشورمان با حضور 18 بازیکن منتخب کادر فنی در حال برگزاری است تا این تیم در اوج آمادگی به مصاف حریفان برود.

این مرحله از برنامه های آماده سازی تیم ملی هندبال بانوان ایران برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا تا پانزدهم شهریور ماه در تهران برگزار می شود و ملی پوشان زیر نظر خدیجه قانع مربی، نشمین شافعیان مشاور فنی، ناهید مقبول سرپرست و فاطمه جعفری فیزیوتراپ تمرین می کنند، در حالی که عزت الله رزم گر مدیر فنی این تیم است.

اهمیت تیم ملی هندبال بانوان ایران برای قمی های علاقمند به ورزش، به واسطه حضور الناز قاسمی، فاطمه خلیلی و نوریه عباسی سه تن از دختران و بانوان ملی پوش قمی در تیم اعزامی به رقابت های قهرمانی آسیا است، بازیکنانی که در دهه 1390 روند پیشرفت خود در این رشته ورزشی توپی را از رده های پایه در قم آغاز کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام هندبالیست های قم به مسابقات آسیایی اردن

اعزام هندبالیست های قم به مسابقات آسیایی اردن