مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 02:152021-09-02سياسي

ایران در زمینه تولید واکسن جزو 6 کشور برتر دنیا است


رییس کمیسیون بهداشت و درمان و آموزش پزشکی مجلس شورای اسلامی گفت: درحال حاضر جمهوری اسلامی ایران در زمینه تولید واکسن جزو شش کشور برتر دنیا بوده و براساس برنامه ریزی صورت گرفته از مهرماه به تولید حجم قابل توجهی از واکسن در کشور خواهیم رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، شامگاه گذشته همایش وقف جان با محوریت تجلیل از داوطلبین مدافع سلامت،  در جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با رعایت دستورالعمل های  بهداشتی برگزار شد.

رییس کمیسیون بهداشت و درمان و آموزش پزشکی توسط طلبه ها، بسیجیان و نیروهای جهادی شیعه و سنی با حفظ شان و منزلت آنان انجام شده که زحمات و تلاش های این عزیزان قابل تقدیر است.

آغاز طرح ساماندهی سفیران سلامت از هفته آینده دبیر مردمی قرارگاه محمد رسول الله (ص) سیستان و بلوچستان گفت: طرح ساماندهی سفیران سلامت از هفته آینده آغاز می شود.

حسنعلی نوری در ادامه مراسم با اشاره به اینکه نگاه منصفانه به خدمات ارائه شده در حوزه بهداشت و درمان باید داشته باشیم، افزود: در کنار همه تاریکی ها و مشکلات، نقاط قوت و روشنایی ها را نیز باید نشان داد، در چند ماه اخیر در فضای مجازی  انتشار شایعات بی پایه و اساس زیادی در حوزه کرونا منتشر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در زمینه تولید واکسن جزو 6 کشور برتر دنیا است

ایران در زمینه تولید واکسن جزو 6 کشور برتر دنیا است