مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 04:252021-09-03اقتصادي

حریم اطراف کاروانسراهای تاریخی آزادسازی شود


مسؤول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان میامی گفت: آزادسازی حریم اطراف کاروانسراها نقش مهمی در توسعه گردشگری دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان، سیدمحمدصادق رضویان در بازدید و بررسی موضوعات مرتبط با کاروانسرای تاریخی میاندشت با حضور مسؤولان شهرستان میامی اظهار کرد: ثبت جهانی و توجه به سامان دهی کاروانسراها نقش مؤثری در رشد گردشگری این شهرستان دارد.

وی به پیشنهادهای سرمایه گذار بخش خصوصی کاروانسرای میاندشت در خصوص مشارکت در طرح های منابع طبیعی و محیط زیست، مباحث مربوط به احیا قنوات کاروانسرا و رفع آسیب های منظری اشاره کرد و خواستار مشارکت مسئولان در رفع مشکلات شد.

رضویان تأکید کرد: حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی و رفع مشکلات سرمایه گذاران از اولویت های مهم است.

رحیم عامری، دادستان عمومی و انقلاب میامی نیز به موقعیت قرارگیری کاروانسرا و تأثیر آن در کاهش تصادفات جاده ای اشاره و تأکید کرد: بهره برداری و احیای کاروانسرای میاندشت نقش مهمی در جذب گردشگر و کاهش تصادفات جاده ای دارد.

عباس طاهران پور معاون فرماندار میامی نیز با تشریح اهمیت جایگاه گردشگری در شهرستان میامی، گفت: دستگاه های اجرایی این شهرستان آماده هرگو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریم اطراف کاروانسراهای تاریخی آزادسازی شود

حریم اطراف کاروانسراهای تاریخی آزادسازی شود