مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 05:102021-09-03سياسي

میزبانی هلال احمر از پناهجویان افغان در 3 اردوگاه


دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به مهاجرت جمعی از مردم افغانستان به سوی مرزهای جمهوری اسلامی ایران گفت: بر همین اساس برنامه ریزی جهت برپایی اردوگاه انجام شد و اکنون در سه اردوگاه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، محمدحسن قوسیان مقدم روز جمعه در گرگان اظهارداشت: این مساله به علت شرایط افغانستان و وضعیت کرونا در کشور، اطلاع رسانی و خبری نشد تا مردم نگرانی و اضطراب ناشی از حضور پناهندگان در ایران نداشته باشند.

وی در خصوص واکسیناسیون مهاجران و پناهجویان افغانستانی اضافه کرد: این کار باید با همکاری و مشارکت فدراسیون بین المللی هلال احمر و سازمان های مربوطه همچون امور پناهندگان و پناهجویان باید انجام شود.

وی یادآور شد: اولویت نخست هلال احمر کشور، واکسیناسیون جامعه هدف کشور خودمان است و بعد از آن با همکاری و مشارکت بخش های بین المللی نام برده شده، واکسیناسیون آنها را انجام خواهیم داد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به این که در مساله شیوع کرونا، نیروهای این نهاد عمومی غیردولتی (هلال احمر) در همه عرصه ها مانند داروخانه و تامین دارو پای کار بوده و به ارائه خدمت مشغول شدند، گفت: در پیک پنجم شیوع کرونا بنا به درخواست استان ها در زمینه تامین دارو و نیازهای ضروری و نیز رساندن دارو به دست مردم؛ تا حداکثر زمان ممکن به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی هلال احمر از پناهجویان افغان در 3 اردوگاه

میزبانی هلال احمر از پناهجویان افغان در 3 اردوگاه