مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 05:252021-09-03سياسي

بازدید هیئت 200 نفره برای تغییر نگرش قضات نسبت به زندانی و متاثر شدن از وضعیت آنان


با هیئت 200 نفره از قضات دادسراهای تهران در بازداشتگاه اوین حضور یافتیم و همه بازداشتی ها بدون استثناء توسط قضات مورد ملاقات چهره به چهره قرار گرفتند.

- دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: نظارت ها از بازداشتگاه های مختلف, به صورت میدانی و مستمر در حال انجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک آقای علی القاصی مهر در ارتباط تلفنی با بخش خبری 21 شب گذشته شبکه یک سیما درباره بازدیدش از بازداشتگاه اوین افزود: در دوره جدید تحول و تعالی قوه قضاییه با توجه به تاکیدات آقای محسنی اژه ای رییس این قوه نسبت به حوزه زندان و زندانیان و به ویژه افراد بازداشتی و مدت محل نگهداری آنها و سرعت دادن به تعیین تکلیف وضعیت آنان, از همان ابتدای دوره مدیریت جدید، کار بازرسی ها و بازدیدهای میدانی از زندان ها و بازداشتگاه ها در دستور کار دادستان تهران قرار گرفت.

او ادامه داد: این بازدیدها و پیگیری های ویژه که از دو ماه پیش تاکنون آغاز شد، امروز پنجمین بازدید میدانی را از بازداشتگاه اوین داشتیم.

آقای القاصی مهر افزود: در هر بازدید, سعی کردیم مسئولان قضایی و همه قضات مرتبط با پرونده ها در محیط زندان و بازداشتگاه حضور یابند و به صورت چهره به چهره با بازداشتی ها و زندانیان ملاقات کنند تا قاضی پرونده وضعیت فرد بازداشتی و زندانی را مستقیم خودش ببیند و حرف های او را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید هیئت 200 نفره برای تغییر نگرش قضات نسبت به زندانی و متاثر شدن از وضعیت آنان

بازدید هیئت 200 نفره برای تغییر نگرش قضات نسبت به زندانی و متاثر شدن از وضعیت آنان