مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 05:252021-09-03سياسي

تسلیت قالیباف درپی درگذشت سردار عباس سرخیلی


رییس مجلس شورای اسلامی درگذشت یکی از فرماندهان زرهی و توپخانه سپاه و از رزمندگان دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدباقر قالیباف در پیامی درگذشت سردار عباس سرخیلی از فرماندهان و بنیانگذاران زرهی و توپخانه سپاه و پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت را تسلیت گفت.

متن پیام رییس مجلس به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا.

عروج ملکوتی سردار سرافراز اسلام سرتیپ دوم پاسدار عباس سرخیلی از فرماندهان و بنیانگذاران زرهی و توپخانه سپاه و پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت موجب تأسف و تالّم گردید.

این فرمانده و رزمنده دلاور که از جانبازان سرافراز دوران دفاع مقدس بودند همواره در سنگر پاسداری از ارزش های انقلاب و آرمان های نظام مجاهدتی وصف ناپذیر داشتند و هیچگاه پای از این سنگر مقدس و وظیفه خطیر عقب ننشست.

ضمن تسلیت و تعزیت به مردم شریف استان خوزستان، همرزمان، خانواده معزز به ویژه همسر ارجمند و برادران گرانقدر و سایر وابستگان، برای آن سردار سلحشور که اینک به برادر شهیدش پیوسته است، رضوان و علو درجات، و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیت قالیباف درپی درگذشت سردار عباس سرخیلی

تسلیت قالیباف درپی درگذشت سردار عباس سرخیلی