مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 06:252021-09-03بين الملل

آمریکا از حملات پهپادی ارتش یمن علیه عربستان عمیقا ابراز نگرانی کرد


پس از آغاز موج جدیدی از حملات پهپادی ارتش یمن علیه اهداف نظامی در عربستان سعودی در پاسخ به محاصره این کشور، وزیر امور خارجه آمریکا در گفت و گو با همتای سعودی خود عمیقا از این حملات ابراز نگرانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری رسمی علیه فرودگاه بین المللی ابها ابراز داشته است.

طبق این گزارش، وزیر امور خارجه آمریکا بر پایبندی آمریکا به شراکت راهبردی و بلندمدت خود با عربستان سعودی و کمک به این کشور در دفاع از خود تأکید کرده است.

ارتش و کمیته های مردمی یمن به تازگی موج جدیدی از حملات پهپادی خود را علیه اهداف نظامی در خاک عربستان سعودی آغاز کرده است به نحوی که منابع سعودی در روزهای گذشته دست کم از ارسال پنج پهپاد انتحاری به سمت مناطق جنوبی عربستان خبر دادند.

   ارتش و کمیته های مردمی یمن تا این لحظه هیچ بیانیه ای در این ارتباط صادر نکرده است و ادعای ائتلاف سعودی درباره رهگیری پهپادها را رد یا تأیید نکرده است.

با این حال، ائتلاف سعودی، روز سه شنبه، پس از ادعای رهگیری دو فروند پهپاد انتحاری یمنی بر فراز فرودگاه بین المللی ابها در جنوب غرب عربستان شده بود، رسما اذعان کرد که در پی حمله دوم، هشت نفر مجروح شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا از حملات پهپادی ارتش یمن علیه عربستان عمیقا ابراز نگرانی کرد

آمریکا از حملات پهپادی ارتش یمن علیه عربستان عمیقا ابراز نگرانی کرد