مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 06:352021-09-03حوادث

کشف 10 هزار لیتر سوخت قاچاق در زنجان


جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف 10 هزار لیتر سوخت قاچاق از یک دستگاه تانکر خبر داد.

- ایرج خانی پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان، حین کنترل خودروهای عبوری در اتوبان زنجان – تبریز به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک و خودرو را برای بازرسی بیشتر متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی انجام شده از این خودرو ، موفق شدند 10 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوییل خارج از شبکه توزیع مجاز کشف و ضبط کنند.

وی تصریح کرد: پس از اخذ مجوز قانونی، خودروی مورد نظر به پارکینگ منتقل و راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

خانی پور در ادامه از اجرای طرح جمع آوری معتادان پرخطر و متجاهر در زنجان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح 14 نفر از عناصر اصلی توزیع کننده و خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

 جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان در راستای درخواست های مردمی و تامین امنیت مردم طرح شناسایی محل پاتوق معتادان و توزیع کنندگان مواد مخدر در استان زنجان با رعایت همه سازوکارهای بهداشتی به اجرا درآمد.

 وی با اشاره به اینکه ماموران با اجرای این طرح 14 نفر از عناصر اصلی توزیع کننده و خرده فروش مواد مخدر را دستگیر کردند، افزود: طی بازر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 10 هزار لیتر سوخت قاچاق در زنجان

کشف 10 هزار لیتر سوخت قاچاق در زنجان