مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 07:252021-09-03سياسي

آموزش عکاسی و فیلم سازی به اعضای جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری


داوطلبان جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری در قالب تفاهم نامه مشترک با انجمن سینمای جوان استان آموزش عکاسی و فیلم سازی می بینند.

- ، برنامه همکاری مشترک جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری با انجمن سینمای جوان استان، در راستای ارتقای فعالیت های فرهنگی-اجتماعی سازمان جوانان، با حضور معاون امور جوانان و روسای ادارات این معاونت با مسئولان انجمن سینمای جوان منعقد شد.

کاظم خیری معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به امر مهم ترویج فرهنگ داوطلبی و استفاده از فضای رسانه به عنوان بازوی اصلی در فعالیت های بشردوستانه و توجه به اقشار آسیب پذیر، گسترش همکاری های آموزشی، اجتماعی و امدادی از اهداف اصلی این تفاهم مشترک بود.

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت های مشترک هردو نهاد در راستای توانمندسازی جوانان استان در این حوزه و همکاری در ارائه خدمات آموزشی با برگزاری دوره های متعدد، از مهم ترین مسائل موردنظر در این همکاری مشترک است.

خیری افزود: برگزاری این کلاس ها در سه محور آموزشی عکاسی، آموزش فیلم نامه نویسی و دوره تعاملی فیلم سازی است که اعضای جمعیت هلال احمر با تخفیف ویژه می توانند از آن ها استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش عکاسی و فیلم سازی به اعضای جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری

آموزش عکاسی و فیلم سازی به اعضای جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری