مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 07:502021-09-03ورزشي

استقبال پرشور از بانوی طلایی خوزستان در پارالمپیک توکیو


بانوی خوزستانی پس از کسب مدال طلای پارالمپیک 2020 توکیو در رشته پرتاب نیزه در فرودگاه اهواز مورد استقبال مسئولان استانی و مردم قرار گرفت.

- ایسنا/خوزستان بانوی خوزستانی پس از کسب مدال طلای پارالمپیک 2020 توکیو در رشته پرتاب نیزه در فرودگاه اهواز مورد استقبال مسئولان استانی و مردم قرار گرفت.

مراسم استقبال از هاشمیه متقیان معاوی تنها بانوی کاروان پارا دو و میدانی ایران در پارالمپیک توکیو، امروز (جمعه) با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، مجتبی یوسفی نماینده اهواز، معاون توسعه ورزش و معاون بانوان اداره کل ورزش و مدیرعامل باشگاه ملی حفاری در فرودگاه اهواز برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم، هاشمیه متقیان معاوی صاحب مدال طلای پارالمپیک 2020 و زهرا کرم زاده مربی او با استقبال پرشور مردم و مسئولان وارد سالن فرودگاه اهواز شدند و با اهدای گل و حلقه گل، مورد استقبال قرار گرفتند.

متقیان معاوی چند روز پیش در پرتاب نیزه کلاس ادغامی F55 و F56 با ثبت رکورد 24 متر و 50 سانتی متر به نشان طلا در بخش بانوان رسید و رکورد جهان در این رشته را نیز ارتقا بخشید.

او تنها بانوی کاروان دو و میدانی ایران است که موفق شد اولین مدال طلای تاریخ ورزش بانوان ایران در این رشته در پارالمپیک را نیز به دست آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال پرشور از بانوی طلایی خوزستان در پارالمپیک توکیو

استقبال پرشور از بانوی طلایی خوزستان در پارالمپیک توکیو