مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 08:052021-09-03اقتصادي

کلنگ زنی ساختمان اداره بیمه سلامت شهرستان دنا


به مناسبت گرامیداشت هفته دولت ساختمان اداری بیمه سلامت شهرستان دنا توسط پناهی فرماندار دنا، کاظمی مدیر کل بیمه سلامت استان، مصباح نژاد امام جمعه سی سخت و دیگر مسئولان شهرستانی کلنگ زنی شد.

- عبدالحمید پناهی فرماندار دنا گفت: امروز 12 شهریورماه 1400 به مناسبت هفته دولت حدود 18 طرح با اعتباری افزون بر 87 میلیارد تومان را با حضور مسئولین شهرستانی کلنگ زنی و افتتاح کردیم که ساختمان بیمه سلامت سی سخت با اعتبار 4 میلیارد و 750 میلیون تومان یکی از نیازهای جدی و لازم شهرستان دنا کلنگ زنی شد که نیاز است مسئولان نسبت به تسریع در روند اجرایی این طرح همکاری کند.

مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین اظهار کرد: این طرح با اعتباری بالغ بر 47 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

غلامرضا کاظمی تصریح کرد: این پروژه در زمینی به مساحت 1627 متر مربع با زیربنای 427 متر از محل اعتبارات بیمه سلامت کشور اجرا خواهد شد.

وی افزود: با بهره برداری از این طرح 6 شهرستان از شهرستان های هشت گانه استان از مکان اداری بیمه سلامت بهره مند هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد تعداد بیمه شدگان در سطح استان را 520 هزار نفر اعلام کرد و ادامه داد: از این میزان بیش از 43 هزار بیمه شده در شهرستان دنا خدمات مختلفی را از بیمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی ساختمان اداره بیمه سلامت شهرستان دنا

کلنگ زنی ساختمان اداره بیمه سلامت شهرستان دنا