مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 08:152021-09-03اقتصادي

مسیر روستاهای بالای 100 خانوار به زودی آسفالت می شوند


مشاور وزیر راه وشهرسازی در سفر به استان هرمزگان، فاز سوم بندرشهید رجایی را تکمیل و دستور اتمام پروژه های نیمه تمام را صادر کرد.

- سید حسین میرشفیع در سفر به استان هرمزگان و بازدید از شهرک حمل و نقل در گفت و گو با خبرنگار فارس هرمزگان عنوان کرد: طبق جلسه ای مشترک  با مدیران کل راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده ای و بنادر استان، ضرورت اجرای پروژه های نیمه تمام بررسی گردید و پیگیری پروژه های زیربنایی بخش حمل و نقل استان، تکمیل فاز سوم بندر شهیدرجایی و هماهنگی های انجام شده در بخش های مختلف حمل و نقل برای افزایش بهره وری، انجام گرفت.

میرشفیع در ادامه عنوان کرد: استان هرمزگان جزو استان های محروم از نظر راه روستایی می باشد و هم اکنون بخش هایی از این استان جزو محروم ترین مناطق هستند؛ طبق هماهنگی های انجام شده به زودی جاده روستاهای بالای 100 خانوار استان آسفالت و بقیه پروژه های نیمه تمام که نزدیک به 500 کیلومتر راه روستایی نیمه تمام داریم، به اتمام برسد.

وی با اشاره بر نقش مهم استان هرمزگان به عنوان مهم ترین بندر کشور ادامه داد: در بخش بهره وری حمل و نقل باید فعالیت های زیادی در استان انجام شود به علت اینکه بندرعباس مهم ترین بندر کشور از نظر حجم عملیات بندری،  حمل و نقل جاده ای و همچنین مرکز مهم راه آهن می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر روستاهای بالای 100 خانوار به زودی آسفالت می شوند

مسیر روستاهای بالای 100 خانوار به زودی آسفالت می شوند