مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 08:302021-09-03سياسي

مسؤولان سریعا نسبت به سامان دهی وضعیت بازارچه ها و مبادلات مرزی اقدام کنند


رییس جمهور در جمع مردم روستای ملاعلی شهرستان هیرمند گفت: آقای استاندار و فرماندار سریعا نسبت به سامان دهی وضعیت بازارچه ها و مبادلات مرزی اقدام کنند و این کار در حمایت کامل قرار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله رییسی در دومین سفر سرزده استانی خود به استان سیستان و بلوچستان سفر کردند و در جمع مردم روستای ملاعلی در نقطه صفر مرزی بخش قرقری شهرستان هیرمند حضور یافت.

آیت الله رییسی ریاست جمهور گفت: شما مردم مرزدار شهرستان هیرمند از  مرزبانی مرزهای کشور جمهوری اسلامی ایران مرزبانی می کنید و حضور شما مردم مرزدار باعث امنیت پایدار منطقه خواهد شد.

وی افزود: مردم روستا تولید کننده و اهل تولید هستند نه مصرف کننده و مشکلی که مردم در این منطقه با آن مواجه هستند مشکل کمبود نزولات آسمانی و کمبود آب است که این یک تهدید برای منطقه می باشد اما می شود در کنار تهدیدها فرصت ساخت و این را شما مردم مرزدار منطقه به انجام شود.

وی گفت: این داد و ستد می تواند به معیشت مردم منطقه هر دو کشور کمک کند و این تبادلات از همان قدیم بوده است و فقط باید مبادلات را سامان دهی کرد،و آقای استاندار و فرماندار سریعا نسبت به سامان دهی وضعیت بازارچه ها و مبادلات مرزی اقدام کنند و این کار در حمایت کامل قرار خواهد گرفت و به زودی این کار فعال شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان سریعا نسبت به سامان دهی وضعیت بازارچه ها و مبادلات مرزی اقدام کنند

مسؤولان سریعا نسبت به سامان دهی وضعیت بازارچه ها و مبادلات مرزی اقدام کنند