مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 08:502021-09-03سياسي

نقدهای جدی انتصاب زاکانی به عنوان شهردار تهران


پس از انتخاب علیرضا زاکانی به عنوان شهردار تهران توسط شورای شهر ششم، این موضوع با حاشیه های زیادی همراه بود و به دلیل اشکال قانونی این قضیه به تأخیر افتاد تا اینکه سازمان امور اداری و استخدامی کشور، - پایگاه خبری جماران: انتخاب زاکانی به عنوان شهردار تهران بعد از برگزاری جلسه غیر رسمی و رسمی با حواشی بسیاری همراه شد و به اختلافات طیف های مختلف اصولگرایی دامن زد.

یکی از مهمترین نقدها به زاکانی از سوی اصولگرایان قم مطرح شده که نسبت به کم اهمیت دانستن نمایندگی مردم قم اعتراض کرده بودند.

به کزارش خبرنگار جماران، این موضوع با اعتراض افراد مختلف اصولگرا و اصلاح طلب مواجه شد که اشاره بخش عمده آنها به مصوبه سال 1397 دولت بر می گردد؛ مبنی بر اینکه شهرداران شهرهای بزرگ باید مدرک تحصیلی و سابقه کاری مرتبط داشته باشند.

زاکانی دارای مدرک پزشکی هسته ای و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران است و از سوی دیگر هیچ گونه سابقه اجرایی پیش بینی شده در آیین نامه انتخاب شهرداران را ندارد.

وی مسئولیت سازمان سازمان بسیج دانشجویی، عضویت شورای عالی جمعیت هلال احمر و نمایندگی تهران در دوره های هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی را در کارنامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقدهای جدی انتصاب زاکانی به عنوان شهردار تهران

نقدهای جدی انتصاب زاکانی به عنوان شهردار تهران