مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 08:552021-09-03سياسي

خود را وامدار مجاهدان قهرمان جنوب می دانیم/ رییسعلی الگویی برای آینده است


خود را تا همیشه وامدار مجاهدان قهرمان جنوب می دانیم و بر آنیم که قهرمان هایی چون رییس علی دلواری و یاران او الگوهایی همیشگی برای نسل های آینده ایران اسلامی خواهند بود.

- ، محمد باقر قالیباف در پیامی به مناسبت سالروز شهادت سردار شهید رییس علی دلواری و روز مبارزه با استعمار انگلیس اظهار داشت: خط مجاهدت و مقاومت همان مسیری است که در صدها سال اخیر بارها در وقایع گوناگون توطئه های پیچیده دشمنان کج اندیش را خنثی کرده و ایران را به رغم این دشمنی ها سرافراز و سربلند نگه داشته است.

در پیام رییس مجلس آمده است: سلام خدا بر قهرمانان دلاور جنوب ایران سرافراز؛ سلام خدا بر مردان و زنان شجاع و مدافعان خلیج همیشه فارس؛ سلام خدا بر مدافعان قهرمان آب ها و خاک های ایران اسلامی؛ سلام بر مردم شجاع و قهرمان پرور بوشهر؛ سلام بر رییسعلی ها و یاران و پیروان و رهروان او.

مجاهدت قهرمان ملی رییس علی دلواری و همرزمان او برگ زرینی در تاریخ مبارزان عدالت طلبان و حق جویان تاریخ علیه زورگویان و اشغال گران است؛ قیام جنوب و مبارزه مردم شجاع آن خطه با استعمار پیر و تسلیم نشدن در برابر مکاید ددمنشانه آنها ستاره ای درخشان در آسمان مقاومت در برابر زیاده خواهی و ظلم انسان به انسان پدید آورد و تا امروز نیز آن حرکت جاودانه در ذهن و ضمیر مردم ایران سرمشقی برای مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خود را وامدار مجاهدان قهرمان جنوب می دانیم/ رییسعلی الگویی برای آینده است

خود را وامدار مجاهدان قهرمان جنوب می دانیم/ رییسعلی الگویی برای آینده است