مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 09:002021-09-03بين الملل

پادشاه اردن: بدون حل مساله فلسطین، امنیت در منطقه ممکن نیست


پادشاه اردن اعلام کرد، بدون وجود راه حل جامع برای مساله فلسطین براساس راهکار دو کشوری که تشکیل کشور فلسطین در مرزهای چهارم ژوئن 1967 به پایتختی قدس شرقی را تضمین می کند، - پادشاه اردن اعلام کرد، بدون وجود راه حل جامع برای مساله فلسطین براساس راهکار "دو کشوری" که تشکیل کشور فلسطین در مرزهای چهارم ژوئن 1967 به پایتختی قدس شرقی را تضمین می کند، منطقه نمی تواند از امنیت و ثبات بهره مند شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه الدستور اردن نوشت، عبدالله دوم، پادشاه این کشور در نشست سه جانبه با رییس جمهوری مصر و رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در قاهره گفت، اردن به موجب قیمومیت بر شهر قدس، تمامی تلاش خود را برای حفظ وضعیت قانونی و تاریخی این شهر و حفظ و نظارت بر مقدسات اسلامی و مسیحی آن به کار می گیرد.

وی افزود، نشست قاهره تاکیدی بر تمایل برای فراهم کردن راه های حمایت از فلسطینی ها و تداوم تلاش ها برای احیای روند صلح است.

عبدالله دوم گفت، توقف حملات و اقدامات یکجانبه مخصوصا در قدس و مسجدالاقصی و نیز تلاش برای ممانعت از وقوع هرگونه درگیری ضروری است زیرا این مسائل روی تلاش ها برای برقراری صلح تاثیر منفی خواهد گذاشت.

وی ادامه داد، با وجود چالش های متعددی که منطقه با آنها روبروست، مساله فلسطین همچنان اولویت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پادشاه اردن: بدون حل مساله فلسطین، امنیت در منطقه ممکن نیست

پادشاه اردن: بدون حل مساله فلسطین، امنیت در منطقه ممکن نیست