مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 09:052021-09-03اجتماعي

پیکر پاک شهید محمد نوروزی در کرج تشییع شد


شهید محمد نوروزی از جانبازان شیمیایی مدافع حرم پس از چهارسال تحمل سختی و رنج بیماری به یاران و همرزمان شهیدش پیوست/ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، دفاع از حرم شعاری که برای حفاظت از خاک وطن و ناموس خود سر دادند مدافعان حرم جهادگرانی که خارج از گود به دفاع از مرز و بوم پرداختند تا نگاه ناپاک دشمن را از عزیزان خود دور نگه دارند.

دسته گل هایی که طی سال های گذشته شاهد پرپر شدن آن ها بودیم؛ درست مثل پر کشیدن پرنده ای در اوج اقتدار رفتند تا نشان دهند برای حفاظت از خاک باید حتی از نفس کشیدن هم گذشت.

خداحافظی با گل پرپر شده ای که سالها با هر نفس یاد همرزمان شهیدش بود امروز نصیب مردم البرز شده است.

روایت این خداحافظی، بدرقه کردن محمد نوروزی جانباز شیمیایی مدافع حرم است که بامداد چهارشنبه 9 شهریور 1400 پس از تحمل 4 سال سختی، به دلیل شدت عارضه شیمیایی در اجازه تشییع هزارنفری پیکر شهید را به مردم شهید پرور البرز نداد اما تشییع پیکر به صورت خودرویی و موتوری از کنار مزار شهدای گمنام کانون شهید سبحانی آغاز شد و تا امامزاده حسن ادامه پیدا کرد.

شاید بازهم این سوال تکراری که چرا مدافعان حرم در خارج از این مرز بوم به جنگ می پردازند ذهن را درگیر خود کند در ادامه روایتی از پیامبر اکرم(ص) را از نظر می گذرانیم که تنها یک بعد از حضور مدافعان حرم در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر پاک شهید محمد نوروزی در کرج تشییع شد

پیکر پاک شهید محمد نوروزی در کرج تشییع شد