مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 09:152021-09-03اقتصادي

رعایت پروتکل های شرایط کرونا در 70 درصد از صنایع فارس


سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: در 70 درصد واحدهای تولیدی و کارگاهی استان دستورالعمل های بهداشتی و ایمنی کرونا رعایت می شود.

- ایسنا/فارس سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: در 70 درصد واحدهای تولیدی و کارگاهی استان دستورالعمل های بهداشتی و ایمنی کرونا رعایت می شود.

مصطفی هاشمی جمعه 12 شهریور در گفت و گوی مجازی با خبرنگاران گفت: بیش از 2075 مورد بازرسی برای پیشگیری از شیوع و انتقال ویروس کرونا در محیط کار و واحدهای تولیدی توسط بازرسان کار این اداره کل انجام شده است.

او با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط تمام آحاد جامعه و به ویژه واحدهای کارگری، افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 8 هزار و 692 نفر ساعت آموزش ایمنی در زمینه کرونا به کارگران واحدهای تولیدی و کارگاه های استان فارس ارائه شده است.

هاشمی ادامه داد: 679 کارفرما و 8 هزار و 654 نفر کارگر در هزار و 235 کارگاه در سطح فارس در زمینه رعایت اصول ایمنی و بهداشت کرونا آموزش دیده اند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس اضافه کرد: از زمان شروع همه گیری بیماری کرونا تاکنون از 76 بیمارستان و مرکز آموزشی و 127 رستوران و خوراک خوری و همچنین 109 جایگاه سوخت استان در رابطه با رعایت ایمنی محافظتی در مقابل گسترش بیماری کرونا بازدید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت پروتکل های شرایط کرونا در 70 درصد از صنایع فارس

رعایت پروتکل های شرایط کرونا در 70 درصد از صنایع فارس