مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 09:552021-09-03پزشكي

خیر اردبیلی 100 تخت بیمارستانی اهدا کرد


در روزهایی که کرونا در استان اردبیل بیداد می کند، خیر اردبیلی با اهدای 100 تخت بیمارستانی به مداوای بیماران کرونایی کمک کرد.

- ایسنا/اردبیل در روزهایی که کرونا در استان اردبیل بیداد می کند، خیر اردبیلی با اهدای 100 تخت بیمارستانی به مداوای بیماران کرونایی کمک کرد.

در مراسمی که روز چهارشنبه 12 شهریورماه در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد، گرمرودی خیر اردبیلی با اهدای 100 تخت بیمارستانی سعی کرد تا به مراکز درمانی و بیمارستانی استان در پذیرش بیماران کرونایی کمک کرده و به نوعی به یاری مجموعه جهادگر بشتابد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در این مراسم با قدردانی از همت و تلاش خیرین برای کمک به بیمارستان ها در خرید تخت و سایر تجهیزات اظهار کرد: این خیر با اهدای 100 تخت بیمارستانی سعی کرد تا بیمارستان امام خمینی و امام رضا اردبیل را در کمک رسانی به بیماران کرونایی کمک و یاری دهد.

بابک نخستین تصریح کرد: ارزش ریالی 100 تخت اهدای این خیر یک میلیارد و 155 میلیون تومان بوده که در بیمارستان های امام خمینی و امام رضا قرار است از این تخت ها در جهت مداوای بیماران کرونایی و در شرایط عادی برای سایر بیماران استفاده شود.

وی همچنین از اهدای یک دستگاه فلوسایتمتری برای مرکز تشخیصی بیماران سرطانی اردبیل خبر داد و گفت: با همکاری سفارت ژاپن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیر اردبیلی 100 تخت بیمارستانی اهدا کرد

خیر اردبیلی 100 تخت بیمارستانی اهدا کرد