مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 10:002021-09-03ورزشي

قهرمانی رعد به بدمینتون قم اعتبار داد


بازیکن با تجربه تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم گفت: با قهرمانی تیم رعد در لیگ برتر بدمینتون بار دیگر اسم قم بر سر زبان ها افتاد و این قهرمانی به بدمینتون قم اعتبار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، فصل جدید رقابت های لیگ برتر بدمینتون باشگاه های کشور در راه است و تیمی که در سال 1399 توانست با اقتدار بالاتر از دیگر رقبای در جایگاه نخست ایستاده و برای نخستین بار در تاریخ بدمینتون استان قم مقام قهرمانی لیگ برتر را به دست بیاورد، این روزها آماده لیگ جدید می شود.

بدون تردید محسن صادقیان یکی از بازیکنان شاخص تیم رعد پدافند هوایی قم در لیگ برتر 1399 باشگاه های کشور است که سابقه بازی در چندین تیم لیگ برتری را دارد و به عنوان یکی از استعدادهای بدمینتون قم، کادر فنی تیم رعد روی این بازیکن برای لیگ 1400 حساب ویژه ای باز کرده است، لیگی که احتمالا از مهر ماه کلید خواهد خورد.

محسن صادقیان که سابقه بازی در چندین تیم لیگ برتری بدمینتون ایران را دارد و یکی از مهره های موفق تیم رعد در فصل 1399 لیگ برتر بود، در گفت وگو با خبرنگار فارس ابتدا راجع به قهرمانی این تیم در لیگ 99 گفت: همه چیز به نظر من خوب بود، به ویژه از این جهت که قهرمان شدیم و نام قم بار دیگر در بدمینتون ایران مطرح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانی رعد به بدمینتون قم اعتبار داد

قهرمانی رعد به بدمینتون قم اعتبار داد