مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 10:052021-09-03سياسي

دولتمردان دولت سیزدهم به فکر ارتقای اعتماد عمومی باشند


دولتمردان در دولت سیزدهم باید برای خدمت به مردم تلاش بیشتری نسبت به دولت های گذشته داشته باشند تا بتوانند اعتماد و مشارکت عمومی را در جامعه تقویت کنند.

- ، ماموستا فایق رستمی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: متأسفانه به دلیل عملکرد ضعیف مدیران در دولت گذشته شاهد کاهش اعتماد مردمی و بروز مشکلات معیشتی در جامعه هستیم.

وی افزود: دولت سیزدهم اگر می خواهد مشارکت و همراهی مردم را در برنامه هایش داشته باشد باید تلاش بیشتری در راستای خدمت رسانی به مردم انجام دهد.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: هم اکنون مبحث اشتغال و معیشت دغدغه اصلی مردم بوده و انتظار می رود دولت سیزدهم با برنامه ریزی و تلاش مضاعف برای کاهش و رفع این دغدغه ها تلاش کند.

ماموستا رستمی در ادامه خطبه های این هفته با تسلیت جان باختن 16 نفر از هم استانی هایمان در حادثه سقوط مینی بوس در کامیاران اظهار کرد: ارتقای استانداردهای جاده ای و امنیت وسایل نقلیه در کنار توجه ویژه به قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله مواردی است که برای جلوگیری از اینگونه حوادث ناگوار باید مدنظر قرار گیرد.

امام جمعه سنندج با اشاره به آیات قرآن کریم به جایگاه والای رسول الله (ص) در کائنات اشاره کرد و گفت: حضرت محمد (ص) الگوی همیشگی مسلمانان و مؤمنان برای زندگی سعادتمندانه هستند و ما ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولتمردان دولت سیزدهم به فکر ارتقای اعتماد عمومی باشند

دولتمردان دولت سیزدهم به فکر ارتقای اعتماد عمومی باشند