مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 10:152021-09-03سياسي

اعتماد مردم لرستان نسبت به مدیران آسیب دیده است/ ضرورت عمل به وعده ها


نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه اعتماد مردم لرستان نسبت به مدیران آسیب دیده است، بر ضرورت عمل به وعده ها از سوی دولت و مسئولان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر کشور و استان ما موجب ابتلاء و از دست دادن عزیزانمان می شود گفت: رعایت اصول بهداشتی، فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک، پرهیز از تجمعات غیر ضرور تاکید می شود تا زنجیره این ویروس قطع شود.

حجت الاسلام شاهرخی در ادامه سخنان خود با اشاره به سالروز شهادت آیت الله قدوسی دادستان کل انقلاب اسلامی در سال 1360 و شهادت سرتیپ وحید دستجردی رییس کل شهربانی در سال 1360 به وسیله منافقین جنایتکار گفت: همچنین شهادت یکی از فرزندان رشید لرستان، شهید ستوان رشید سپهوند که در مبارزه با ضد انقلاب در مرزهای بانه به درجه رفیع شهادت نائل شدند را به خانواده ایشان، نیروی انتظامی و مردم شجاع و دلاور لرستان تبریک و تسلیت می گوییم.

وی گفت: روز شنبه ساعت 10 صبح پیکر این شهید از مقر فرماندهی نیروی انتظامی تشییع خواهد شد.

اعتماد مردم لرستان نسبت به مدیران آسیب دیده است نماینده ولی فقیه در لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در 43 سال پیش ملت مقاوم و شجاع در روز 17 شهریور و روزهای سخت، دشوار، استبداد و… مانند سدی آهنین در مقابل رژیم ضد اسلامی و ضد انسانی شاهنشاهی ایستادند و در مقابله با رژیم شاهنش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد مردم لرستان نسبت به مدیران آسیب دیده است/ ضرورت عمل به وعده ها

اعتماد مردم لرستان نسبت به مدیران آسیب دیده است/ ضرورت عمل به وعده ها