مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 10:252021-09-03سياسي

باید با رانت خواری و مافیایی برخورد شود/ لزوم حمایت از مشاغل روستایی


باید ریشه قاچاق خشکانده و با رانت خواری و باندهای مافیایی برخورد قاطع شود، دستگاه های نظارتی باید با قدرت در این مسئله ورود کرده و به معنای واقعی به مردم و نیازهای آن ها توجه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به 17 شهریور ماه این روز را لکه ننگی بر پیشانی طاغوت دانست و اظهار کرد: رژیم طاغوت در 17 شهریور مردم را مستقیم به گلوله بست و این اقدام تیر خلاصی بر پیکره این رژیم بود.

وی گفت: باید یک پالایش جدی در دستگاه ها و مدیریت ها انجام شود و مدیران انقلابی، جهادی و با تجربه در مسند امور قرار گیرند.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به روز تعاون افزود: گام های موثری برداشته شده است و اشتغال خانگی و خانوادگی زیادی ایجاد شده است، از دهیاری و شوراهای اسلامی روستاها می خواهم که مشاغل روستایی حمایت کنند.

وی با بیان اینکه باید حمایت از کارآفرینان و اشتغال زایی مورد توجه همه مدیران و مسؤولان باشد، گفت: امیدوارم با روحیه خوب رییس جمهور شاهد تحولات جدی در زندگی مردم باشیم و مردم این خدمات را در زندگی خود لمس کنند.

خطیب موقت جمعه ورامین ادامه داد: البته لازمه این تغییرات برخورد با متخلفان و مفسدانی است که چنین شرایطی را برای مردم ایجاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید با رانت خواری و مافیایی برخورد شود/ لزوم حمایت از مشاغل روستایی

باید با رانت خواری و مافیایی برخورد شود/ لزوم حمایت از مشاغل روستایی