مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 10:502021-09-03اقتصادي

شغل تازه دامادها در دامغان تضمین می شود/تحقق اشتغال با حضور خیران


نماینده مردم دامغان در مجلس با بیان اینکه هر فردی در این شهرستان بخواهد داماد شود شغل او تضمین خواهد شد، گفت: واقفان، خیران و مدیران برای ایجاد اشتغال پای کار حضور یابند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر علیزاده برمی ظهر آدینه در سخنرانی پیش از نماز جمعه این هفته دامغان بابیان اینکه چرخ های توسعه دامغان به گردش درآمده است، ابراز داشت: طبق گفته مدیرعامل شهرک های صنعتی استان میزان واحدهای تولیدی در شهرک های صنعتی دامغان طی سال 99 به اندازه پنج سال گذشته است که در پی آن یک هزار و سه شغل پایدار ثابت ایجاد می شود.

وی ضمن بیان اینکه سال گذشته سرمایه گذاران سه هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری برای شهر دامغان آوردند، افزود: تداوم این گام بلند کمک مردمی را می طلبد یقین بدارید که فرش قرمز برای سرمایه گذار پهن شده و از تسهیلات دولت برای دامغان نیز بهره گرفته می شود اگر این اتفاق رخ دهد برکت زیادی نصیب شهر خواهد شد.

نماینده مردم دامغان در مجلس بابیان اینکه برای مطالبه گری حرکات خوبی در دامغان آغازشده اما کم است، ابراز داشت: برای ترمیم جاده جندق معلمان 20 هزار میلیارد تومان سرمایه آمد اما برای خرابی ابتدای جاده می بایست پشت سر در فضای مجازی و رسانه ای هم مدیران کل و استاندار را مجاب کنید که در مورد بیمارستان این عملیاتی شد و باید گفت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شغل تازه دامادها در دامغان تضمین می شود/تحقق اشتغال با حضور خیران

شغل تازه دامادها در دامغان تضمین می شود/تحقق اشتغال با حضور خیران