مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 11:052021-09-03سياسي

زمینه ساخت بیمارستان پاتاوه آماده است/مسئولان به فکر باشند


زمینه ساخت بیمارستان پاتاوه آماده است که باید مسئولان اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پاتاوه حجت الاسلام سیادت ظهر امروز جمعه (12شهریور) در خطبه های نماز جمعه به موضوع فضایل علمی، اخلاقی، سیاسی و اجتماعی امام سجاد ع اشاره و اظهار داشت: یکی از یادگارهای مهم این امام همام صحیفیه سجادیه و کتاب حقوق است که جایگاه علمی آن حضرت(ع) را ثابت می کند.

وی گفت: صحیفیه سجادیه به اخت القرآن، انجیل اهل البیت و زبور آل محمد علیهم السلام معروف شده و محتوای آن توحید، اصول دین، فروع دین، دفاع از حق، مبارزه با ظلم و ظالمین و دفاع از دین و مذهب، کشف میکروب وبا، فرق بین فضا و هوا.

است در ضمن آن حضرت با عنوان زین العابدین و سجاد خوانده می شود.

خطیب جمعه پاتاوه با اشاره به اینکه امام سجاد بنده خالص و صالح خدا بود افزود: تاملی در دعای هفتم صحیفیه که مورد تاکید حضرات معصومین علیهم السلام، علماء ومراجع تقلید در راس مقام معظم رهبری، لذا نه فقط امام سجاد(ع) در حوادث غم انگیز، بلکه تمامی معصومین هنگام گرفتاری ها، توطئه دشمنان، فقر و تنگدستی و بیماری ها، تنگناها و پریشانی ها این دعا را خواندند.

امام جمعه پاتاوه در خطبه سیاسی نماز به افتتاح و کلنگ زنی طرح های بهداشتی و صنایع دستی در بخش پاتاوه گریزی زد و گفت:در یازدهمین روز از شهریور 1400 کلنگ بازارچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه ساخت بیمارستان پاتاوه آماده است/مسئولان به فکر باشند

زمینه ساخت بیمارستان پاتاوه آماده است/مسئولان به فکر باشند