مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 11:102021-09-03پزشكي

لارستان جزو نقاط پرخط شیوع کرونا است/ مرگ 317 نفر از ابتدا تاکنون


رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه این شهرستان به دلایلی همواره جزو نقاط پرخطر شیوع کروناویروس در فارس بوده است، تاکید کرد که علیرغم عبور از نقطه اوج موج پنجم، - ایسنا/فارس رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه این شهرستان به دلایلی همواره جزو نقاط پرخطر شیوع کروناویروس در فارس بوده است، تاکید کرد که علیرغم عبور از نقطه اوج موج پنجم، همچنان شرایط شکننده و پرخطر بر لارستان حاکمیت دارد.

دکتر بهزاد رضایی جمعه 12 شهریور در ارتباط مجازی با خبرنگاران، خاطرنشان کرد: این شهرستان به دلیل وجود فرودگاه بین المللی و با حضور بیش از 23 هزار تبعه افغانی و همسایگی با استان های در معرض خطر کرونایی همواره با شکنندگی ها و موج های سنگینی مواجه بوده، اما توانسته ایم شرایط را به خوبی مدیریت کنیم.

این مقام مسئول گفت: تاکنون 697 نفر از کادر بهداشت و درمان علوم پزشکی لارستان به کووید 19 مبتلا شدند که از این تعداد، 493 نفر از لارستان و بقیه از خنج و اوز بودند و البته یک مورد هم فوتی (مرحوم دکتر زینلی دندان پزشک) ثبت شده است.

او افزود: اگر چه از وضعیت بحرانی موج پنجم کرونایی عبور کرده ایم، اما خطر بازگشت به وضعیت بغرنج همچنان در صورت کمترین لغزش، عادی انگاری ها و سبک شمردن ها و عدم رعایت اصول بهداشتی وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لارستان جزو نقاط پرخط شیوع کرونا است/ مرگ 317 نفر از ابتدا تاکنون

لارستان جزو نقاط پرخط شیوع کرونا است/ مرگ 317 نفر از ابتدا تاکنون