مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 13:202021-09-03سياسي

دشمن با وجود جوانان جرأت جسارت به حرم اهل بیت (ع) را نخواهد داشت


فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: با وجود جوانانی که در مکتب ولایت پرورش یافته اند دشمن هرگز جرأت جسارت به حرم اهل بیت (ع) را نخواهد داشت.

- ، سردار علیرضا حیدرنیا ظهر جمعه در مراسم تشییع شهید مدافع حرم جانباز شیمیایی محمد نوروزی در آستان مقدس امامزاده حسن (ع) کرج، اظهار کرد: شهادت افتخاری است که نصیب خوبان عالم می شود.

وی با بیان اینکه شهادت اوج قله ها را در نوردیدن است و شهادت هدیه ای است از جانب خدای متعال که به بهترین ها عطا می شود، تصریح کرد: امروز با حضور این شهید عزیز شهرمان دوباره بوی بهشت گرفت.

سردار حیدرنیا بیان کرد: این شهدا ستارگان درخشانی هستند که با حضور خود در کشورمان فضا را معطر می کنند و ما را دوباره به تفکر وادار می کنند.

وی خاطرنشان کرد: واقعاً فکر کنیم اگر این شهدای عزیز و مدافعان حرم نبودند، اکنون در کجا باید با دشمنان می جنگیدیم؟ وی ادامه دهد: بی شک امنیت پایدار و آرامش کم نظیر امروز ایران اسلامی مرهون حماسه جهاد، مقاومت و شهادت طلبی فرزندان تربیت یافته در دامان مادران و پدرانی است که با تاسی به مکتب قرآن و ولایت به دست آمده است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: حضور این جوانان عزیز در سوریه و جبهه مقاومت در راستای پاسداشت حریم خاندان عصمت و طهارت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با وجود جوانان جرأت جسارت به حرم اهل بیت (ع) را نخواهد داشت

دشمن با وجود جوانان جرأت جسارت به حرم اهل بیت (ع) را نخواهد داشت