مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 13:352021-09-03سياسي

آنچه برای کشورهای اسلامی عزت می آورد و قدرت درست می کند وحدت است


آنچه برای کشورهای اسلامی عزت می آورد و قدرت درست می کند وحدت است و استقلال؛ باید کشورهای اسلامی باهم متحد شوند و با حفظ استقلال، - ایسنا/البرز امام جمعه کرج گفت: آنچه برای کشورهای اسلامی عزت می آورد و قدرت درست می کند وحدت است و استقلال؛ باید کشورهای اسلامی باهم متحد شوند و با حفظ استقلال، سلطه بیگانگان را از جهات مختلف قطع کنند.

آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه 12 شهریور کرج، با اشاره به سالروز شهادت رییس علی دلواری و روز مبارزه با استعمار، اظهار کرد: استعمار یعنی عمران و آبادانی و نوسازی که با همین اسم کشورهای قدرتمندِ سلطه گر به اسمِ پیشرفت، خودشان مستقیماً و یا ایادی آن ها در داخل کشورها و یا با القاء فکر و اندیشه شان بر عموم مردم سلطه نظامی و اقتصادی و فرهنگی پیدا می کنند و هرچه منابع دارند را برای منافع خودشان به تاراج می برند.

این معنای استعمار است چه کهنه چه نو و چه فرانو؛ که در همه جای دنیا اتفاق افتاد و البته در بلاد اسلامی روش خاصی را بکار بردند.

چون می دیدند که مانع اصلی آن ها دین و باورهای اعتقادی است پس باید کاری می کردند که دین از بین برود و یا تضعیف شود و نقش بازدارندگی خود را در زندگی مسلمین از دست دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه برای کشورهای اسلامی عزت می آورد و قدرت درست می کند وحدت است

آنچه برای کشورهای اسلامی عزت می آورد و قدرت درست می کند وحدت است