مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 15:002021-09-03سياسي

ضرورت احداث فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب شهری اهر


فرماندار اهر با تاکید بر ضرورت احداث فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب شهری اهر گفت: ایرادهای تصفیه خانه فاضلاب شهری تا حدودی رفع و زباله گاه اهر در حال ساماندهی است.

- خبرنگار مهر ، چند هفته ای است بوی نامطبوعی اکثر مناطق شهری اهر را درگیر و نفس شهروندان اهری را بند آورده است به طوری که بوی نامطبوع خواب و خوراک مردم اهر را گرفته و با چالش مواجه کرده است.

هفته قبل رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب اهر با تشکیل جلسه اضطراری برای پیگیری منشأ بوی نامطبوع در مناطق مختلف شهر اهر؛ با تعیین ضرب الاجل 7 روزه اداره آب و فاضلاب و شهرداری اهر مکلف به رفع منشأ بوی نامطبوع کردند، اما با اتمام ضرب الاجل دستگاه قضایی هنوز شهروندان اهری با بوی نامطبوع دست و پنجه نرم می کنند.

برای پیگیری نحوه اقدامات اداره آب و فاضلاب و شهرداری اهر برای رفع منشأ بوی نامطبوع در شهر اهر؛ به سراغ فرماندار شهرستان اهر رفته ایم تا مطالبات مردم اهر پیگیری کنیم.

رسول خدابخش در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به پیگیری گلایه های شهروندان اهری از بوی نامطبوع در مناطق مختلف شهر اهر اظهار داشت: اخیراً به اتفاق رییس دادگستری و دادستان اهر از تصفیه خانه فاضلاب شهری بازدیدی داشتیم که طبق وعده دادستان اهر؛ بخشی از ایرادات تصفیه خانه فاضلاب رفع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت احداث فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب شهری اهر

ضرورت احداث فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب شهری اهر