مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 15:202021-09-03بين الملل

امیدواری قطر برای ایجاد گذرگاه امن در کابل ظرف 48 ساعت آینده


پس از آن و دیروز پنجشنبه نیز یک هواپیمای دیگر قطری که حامل کارشناسان بود و قرار بود که جوانب امنیتی و راه اندازی فرودگاه کابل را مورد بررسی قرار دهند، - پس از آن و دیروز پنجشنبه نیز یک هواپیمای دیگر قطری که حامل کارشناسان بود و قرار بود که جوانب امنیتی و راه اندازی فرودگاه کابل را مورد بررسی قرار دهند، در کابل به زمین نشست.

یک مسؤول بلندپایه قطری جمعه شب گفت که کشورش امیدوار است که ظرف 48 ساعت آینده گذرگاه های کمک های بشردوستانه در فرودگاه کابل ایجاد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از شبکه تلویزیونی الجزیره، مطلق القحطانی فرستاده دولت قطر به افغانستان در این باره افزود: امیدواریم که شاهد ایجاد گذرگاه های انسان دوستانه ظرف 24 تا 48 ساعت آینده باشیم تا کمک های انساندوستانه وارد فرودگاه کابل و دیگر فرودگاه های افغانستان شود.

هواپیمای قطر نخستین هواپیمای خارجی بود که روز چهارشنبه و پس از خروج کامل نیروهای آمریکایی از افغانستان در فرودگاه کابل بر زمین نشست.

پس از آن و دیروز پنجشنبه نیز یک هواپیمای دیگر قطری که حامل کارشناسان بود و قرار بود که جوانب امنیتی و راه اندازی فرودگاه کابل را مورد بررسی قرار دهند، در کابل به زمین نشست.

با عقب نشینی نیروهای خارجی، طالبان توانست با کنترل کابل را بدون مقاومت ارتش افغانستان به دست گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواری قطر برای ایجاد گذرگاه امن در کابل ظرف 48 ساعت آینده

امیدواری قطر برای ایجاد گذرگاه امن در کابل ظرف 48 ساعت آینده